Sæson start!

Hej allesammen! Så er det på mandag vi starter hyggeligt op med vores hyggeskak turnering. 1. parti starter kl. 19:30, så mød op inden så man kan nå at være med i rundelægningen.

Mandag 29/8 stiller klubmester Hanus Brekka op til simultan. Mød op og prøv kræfter med klubbens stærkeste spiller!

Vi er 7 der tager til Uetze fredag 2/9 til søndag 4/9. Der er stadig plads til flere, og vi vil meget gerne have mindst en mere med. Følgende er tilmeldt turen: Mike, Henning, Morten & Johannes, Claus, Lars – velkommen til comeback til Lars Olsen – og Torben.

I skrivende stund er der tilmeldt 23 til Præstø Åben EMT. Her er der comeback til Peter Henrik Ravn (tidligere Jensen), som sidst var aktiv for 10 år siden. Velkommen tilbage i folden Peter.

Det er en spændende sæson som står for døren. Divisionsskak, og et 2.hold som bliver udfordret i A-rækken. Vi forventer også at stille nogle 4-mandshold i holdturneringen.

Til slut vil jeg slå på tromme for vores Visionsseminar i klubben søndag 28/8 kl. 10-16. Der skal tænkes store tanker.

Vi ses – Formanden

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Sæson start!

1. Morten J skriver:

Bo har desværre måtte melde afbud til Uetze pga arbejde. Heldigvis har Mihai fra Haslev tilmeldt sig. Han har flere gange deltaget i arrangementer i Præstø Skakklub. Endvidere giver Jacob H. Larsen besked på tirsdag om han kan tage med. Så vi er nu 7 måske 8.