Visionsdag 28. august 2016

Efter en pause fra formandsposten blev Morten F. Jensen på generalforsamlingen2016-visionsdag (2) i maj 2016 igen valgt til dette vigtige hverv. Ved sin tiltrædelse lovede han at tage initiativ til et visionsseminar, som kunne bidrage til at udstikke, i hvilken retning, der skulle arbejdes af såvel Præstø Skakklubs bestyrelse som medlemmer.

Med Bjarne Pedersen ved roret blev dette løfte indfriet søndag den 28. august.
Ligesom vejret på dagen skiftede lidt mellem sol og skyer, tog de fremmødte fat på opgaven med en afbalanceret blanding af humør og alvor.
Der var bred enighed om, at Præstø Skaklub 2016-visionsdag (1)lever op til betegnelsen “en seriøs hyggeklub,” at den er en rigtig god klub, der nyder stor respekt og anerkendelse.2016-visionsdag (4)2016-visionsdag (3)

Ønsker: Nye medlemmer, træning for børn og unge, større synlighed i medierne, fordeling af praktiske opgaver på flere hænder m.m.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.