Klubmesteren vandt 11-10

21 troppede op og udfordrede klubmester Hanus Brekka i mandags i en ur-simultan forestilling. Det var samtidig dagen hvor vi indviede vores nye klublokaler i Bårse Samlingshus.

Det var hård kost for Hanus, idet 5 kollegaer fra divisionsholdet samt de fleste fra vores stærke 2.hold også sad som udfordrere. Betænkningstiden var 2 timer til Hanus og 1 time til modstanderne.

Resultaterne:

Vandt over Hanus: Oscar Koch-Müller, Torben B. Jensen, Erik O. Hansen, Villiam Vestergaard, Bjarke Gregor, Bjarne Petersen, Bo Munksgaard, Morten Madsen og Morten F. Jensen.

Remis med Hanus: Peder Lehmann Larsen og Mike Bahnsen.

Tabte til Hanus: Peter E. Olsen, Frede Rasmussen, Niels Christian Petersen, Knud Hansen, Justin W. Jensen, Sebastian Petersen, Lis K. Dam, Jan Gregor, Peter Ravn og Johannes F. Jensen.

Samlet vandt Hanus 11-10 og tabte ca. 3 kg. Rigtig godt gået med den betænkningstid.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.