Julefrokost & Lynmesterskab 2017

Præstø Skakklub inviterer hermed til en lille julefrokost for alle klubbens medlemmer og venner.
Mandag d.11 december kl.17:30, Pris: kr. 100,-. Børn kr. 50,-. (indtil 12 år). Prisen er uden drikkevarer.

Der vil være en julebuffet bestående af:

Marineret sild med løg og capers – Karrysild med løg og æg – Lun fiskefilet med citron og remoulade – Æg og rejer
Lune deller med rødkål – Lun leverpostej med bacon og svampe – Flæskesteg med brune kartofler – Svinemørbard med bløde løg
Ris a la mande med kirsebærsauce – Brød, smør og fedt.

Efterfølgende vil klubben afvikle det årlige lynmesterskab, som vil starte kl. 19.00. Der spilles som udgangspunkt en 15. runders monradturnering. Bedste Præstømedlem får titlen Lyn-klubmester.

Man kan godt deltage i lynturneringen uden at deltage i spisningen, og man kan også godt deltage i spisningen uden at deltage i lynturneringen.

Turneringen lynskak rates. Turneringen er gratis for medlemmer af Præstø Skakklub. Andre betaler 50,- kr. i indskud.
Man tilmelder sig frokosten og/eller turneringen ved at sende mail til Morten Frank Jensen senest torsdag d. 7 december 2017 på
formand@p-skakklub.dk

Se mere her på DSU: http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=24674

MAX deltagerantal i lynturneringen er 32. Derefter vil vi oprette en venteliste. Medlemmer og venner kommer først i rækken.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv. Bogmærk permalinket.