Præstø åben 2017 – 2018 afsluttet uden dramatik

Klubmesterskabet var i hus før sidste runde. Bjarne Haar underbyggede mesterskabstitlen i 11. og sidste runde, men måtte dog nøjes med ½ point i opgøret mod Bjarne Pedersen. Unge Oscar Kock-Müller nappede ½ point fra en tidligere klubmester, Finn Holmsø, og cementerede dermed sin værdighed som ungdomsmester 2018.

På billedet tv ses ungdomsmester for 4. år i træk Oscar Kock-Müller og th Bjarne Haar mellem 2 tidligere klubmestre, Morten Madsen til venstre og de seneste 3 års klubmester Hanus Brekka til højre.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.

4 Responses to Præstø åben 2017 – 2018 afsluttet uden dramatik

1. Morten J skriver:

Tillykke til både klubmester Bjarne Haar og til ungdomsmester Oscar Koch-Müller. Det har været en god sæson for Oscar, og når ratingtallene er opgjort efter holdturneringen også, ligner det en plads på vores divisionshold næste sæson. Men intet er jo sikkert for nogen før vi når 1. oktober 2018 🙂 Men spændende er det!

2. Morten J skriver:

Du har ret Jesper 🙂 Godt gået af Oscar.

3. Jesper Koch-Müller skriver:

Hej Lis
    Må sige at det nu er 4. år i træk Oscar bliver ungdomsmester.