Jubilæumstur 25 år til Uetze 26-28. sept. 2014

Hej alle

Så ligger datoen fast for vores tur til vor venskabsklub Uetze Skakklub.

Det er i år jubilæumsår – 25 år – for vores venskab med Uetze. Vi er derfor igen i år inviteret til Uetze, hvor der som noget ekstra laves en åben turnering med 4-mands-hold. Om vi f.eks. bliver 10 gør ikke noget, for så laver vi bare et blandet hold med “danskere og tyskere”.

For dem, der ikke har prøvet at være med, så kører vi fra Præstø kl. ca. 10.00 fredag den 26. sept, og er hjemme igen i løbet af søndagen 28. sept (sikkert først i løbet af aftenen, da vi måske skal spille vore årlige holdkamp søndag formiddag).

Vi bor privat og har således ikke udgifter til mad + drikkelse. Kun til turen frem og tilbage. Der er søgt om tilskud fra Vord. Kommune, men beløbet kendes ikke endnu.

Deltagergebyret vil derfor være på ca. 3-500 kr., og dækker udgift til kørsel + færge.

Vi starter i Uetze fredag kl. 17.00 (ca) og får noget at spise, og så er der lynturnering – alle mod alle – fredag aften.

Lørdag  åben 4-mands-turnering, lørdag aften grill + hygge, og så regner vi med at nå at kunne spille holdkampen søndag formiddag.

Da det er 25. år, så håber vi på et stort og flot fremmøde. Sæt derfor allerede kryds i kalenderen den 26-28. sept.  Tilmelding kan allerede nuske til undertegnede.

Og vi håber meget at se nye ansigter igen i år!

Spørgsmål er meget velkomne

mvh

Torben

Dette indlæg blev udgivet i Uetze. Bogmærk permalinket.

3 Responses to Jubilæumstur 25 år til Uetze 26-28. sept. 2014

1. Anonym skriver:

4. tilmelding til turen er Bo Munksgaard

Mvh Torben

2. TorbenJ skriver:

Vi skal nok ikke forvente tilskud fra Vord. Kommune

Der er nu 3 tilmeldinger :

Morten J
    Lars Søndergaard
    Torben

Måske: Anders bryggers

Kom nu med nogle flere tilmeldinger!

3. Formanden skriver:

Hej Torben. Jeg er selvfølgelig med igen i år. Det vil jeg bare ikke gå glip af :o)