Besøg af vore venner fra Uetze 4/9 – 6/9

Kære alle medlemmer og vener af Præstø skakklub.

Så nærmer tiden tid hvor vores skakvenner fra Uetze ankommer i det sydsjællandske .

Et program er ved at tage form og ser foreløbigt således ud. ( ret til ændringer forbeholdes)

Fredag d. 4. 09. 2015

Ankomst ca. 16.00          9 glade skakspillere fra Tyskland.

Spisning kl. 1800. ( maden laver vi)

Lynturnering efterfølgende.

Der er fodbold. DK spiller mod Albanien og Tyskland spiller mod Polen.

Vi forstiller os at skakken afvikles samtidigt med at storskærme kører, således at det er muligt at følge med.

Lørdag d. 5. 09. 2015

09.30 mødes vi alle til udflugt til Faxe Kalkbrud. Finn Andersen er guide.

Der skal smøres sandwich som medbringes til turen (denne opgave har Claus Hansen taget)

Vi er retur ca. 13.30.

Holdskakken starter kl. 14.00

Der er aftensmad og hygge efterfølgende.

Søndag d. 6.09.2015

Vi mødes kl. 10.00

Vi runder dagene af inder vores gæster vender snuden mod Tyskland.

Følgende spørgsmål er p.t. ikke afklaret:

1. Aftensmad fredag. Annette (Torbens søde kone) har tilbudt at lave en sammenkogt ret med ris.
  2. Der skal købes ind, således at vi om aftenen har noget at tilbyde. (øl-vand-m.v.)
  3. Overnatning! Dette spørgsmål er ikke på plads, bl.a. fordi vi ikke har Thomas mere. Han plejede at ”nuppe” 3 stk. For nuværende mangler vi 5 pladser, og dette er en appel om venlig assistance , og I bedes venligst hurtigst muligt melde tilbage til enten Torben eller Bo.
  4. Til udflugten lørdag skal der smøres sandwich og medbringes drikkelse til ca. 15-18 personer. Hvem griber denne opgave ?? Kan evt. deles mellem 2 eller flereJ .
  5. Aftensmad lørdag. Torben griller flæskesteg og Bo laver ovnbagte kartofler. Vi vil gerne have en salat til. Hvem griber den opgave??
  6. Vi vil gerne have en tilmelding til vores lyn arr. fredag aften.
  7. Vi vil gerne have forpligtende tilsagn til holdskakken lørdag eftermiddag. Hvem kan og hvem har lyst? Håber holdlederen får et stort dilemma, grundet den store interesse.
  8. Spørgsmål af praktisk karakter som hverken Bo eller Torben har været opmærksomme på J.

Kære alle,

Det vil være værdsat hvis I relativt hurtigt tilkendegav hvad I kan og vil for at vi får en fantastisk weekend.

Sproglige kundskaber ikke en forudsætning. Det er der i mod glæde ved skak og godt humør.

Prisen kommer til at ligge i omegnen af 150,- til 200,- for hele weekenden og mindre hvis man kun deltager i nogle af festlighederne.

M.v.h.

Torben Jensen : torben.bruhn.jensen@stofanet.dk (mobil nr. 40591032)

Bo Munksgaard: bomunksgaard96@gmail.com (26333950)

Dette indlæg blev udgivet i Uetze. Bogmærk permalinket.