Glædelig jul og godt nytår!

Selvom det er juleferie for de fleste, så er der masser af skak, både her og i udlandet.

I udlandet dyster de om verdensmesterskabet i hurtig- og lynskak i disse dage. Herhjemme er der turnering i Øbro og Odense, bare for at nævne et par stykker. Den sidstnævnte i Odense, Frem Julecup har deltagelse af 4 Præstø spillere. Johannes, Mike, Bo og jeg selv. Det er en tradition vi startede for en del år siden.

Der er sket noget i Præstø Skakklub det sidste år, vi har fået nyt tilholdssted. Bårse Samlingshus. Medlemmer og venner har taget godt imod dette, og vi håber at det bliver et langvarigt tilholdssted. Det er selvfølgelig noget man skal vænne sig til, men indtil videre fornemmer jeg det er en win win for os og for Maria og Simon.

Det er ikke gået så godt for vores 1.hold i 2.div. og 2.hold i A-rækken endnu. 3.holdet klarer sig noget bedre i C-rækken. Der er dog positive aspekter, vores ungdomsspillere gør det rigtigt godt, så fremtiden ser lys ud. De ligger nr.2 i sjællands juniorholdturnering og er flittige point tagere i holdturneringen.

Vi starter op mandag d.8 januar med Knock-Out turneringen. Husk at tilmelde jer den snarest!

Nytårs Knock-Out

Glædelig bag jul og godt nytår alle sammen – Formand Morten 😉

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.