Online Præstø Hyggeturnering

Alle medlemmer og venner af Præstø Skakklub er velkommen til at deltage i vores online hyggeturnering på mandag kl. 19:00 til 22:00. Betænkningstiden er 20 min. + 5 sek. pr. træk.
Tryk på linket https://lichess.org/tournament/NjSoVOAq og tast koden “skakmat
Når man er færdig med et parti, bliver man sat sammen med andre der også er færdige. På den måde kan man nå at spille mange partier, hvis man er hurtig færdig. Hvis det er første gang man er på lichess, er det ikke noget problem. Det er gratis at registrere sig. Håber vi er mange der vil hygge 🙂

Man behøver ikke spille alle 3 timer, man kan tage en pause ved at trykke på en knap, så man kan nå på toilettet mellem partierne. I selve partierne er det muligt at tilbyde remis og give op. En sejr giver 2 point og remis 1 point. Partierne rates med lichess hurtigskak rating. Er det første gang man deltager, starter man på 1500? og de første mange partier vil systemet give mange point indtil man har fundet sit niveau.

Dette indlæg blev udgivet i Hurtigskak. Bogmærk permalinket.