Klubben er lukket mandag 10/1-22

Vi udsætter desværre også klubaften på mandag 10/1-22 i Præstø Åben EMT.

Jeg har lige lagt 7.runde. Så hvis man har lyst at spille privat eller på anden måde afvikle jeres parti, er dette helt ok, bare giv mig besked om hvornår og hvor.

Vi er 2 runder bagud, men jeg håber bestemt på, vi når det hele alligevel. Der kommer nogle aftener i klubben hvor vi har SkakCafé samt, der vil også være nogle mandage, der er afsat til holdkampe, og her vil også kunne afvikles mange partier.

Jeg skriver et par datoer herunder, jeg håber vil kunne komme i betragtning. Divisionshold Kampen mellem Frem 2 og Præstø 1 søndag 16/1 er udsat. Om holdkampen mandag 17/1 mellem Præstø 2 og Møn 1 afvikles, er endnu ikke helt på plads. Mere herom når jeg ved besked….

Jeg håber vi kan komme videre på følgende måde: Mandag 24/1-22 spiller vi en masse udsatte partier (lægger nok runde 8 efter denne dato, måske tidligere, hvis mange har afviklet privat inden denne dato) Mandag 31/1-22 spiller Præstø 2 ude mod Sorø 1, mens resten kan afvikles en masse udsatte partier.

Med lidt held og god ånd, er vi måske næsten helt med herfra, med nogle få udsatte partier.

Vi spiller igen en hurtigturnering på lichess – kom til turneringen ved at bruge linket her:

Dette indlæg blev udgivet i EMT. Bogmærk permalinket.