Tur til Uetze 1/9 – 3/9

Hej alle medlemmer af Præstø Skaklub og venner af klubben 🙂

Så er det endeligt snart tid til at gense vores tyske venner. I år foregår det i weekenden fredag 1/9 til søndag 3/9. Vi kører fra fra Bårse ca. kl 9. Hjemme igen søndag ca. kl. 18

Til dem, der ikke har været med før: Vi spiller lynturnering fredag. Lørdag har vi udflugt til en seværdighed, spiller matchen mod Uetze senere lørdag, og så er der ellers dømt skak og hygge. Vi bor privat hos vores tyske værter. Ingen udgifter ud over brændstof og færge. Det er i år 34. gang vi mødes siden 1989, hvor vi startede det hele op.

Det kunne være fantastisk, hvis vi kunne fylde 2 biler, altså komme op på 10 deltagere. Meget sjovere og billigere 🙂

Deltagerpris ca. 500 kr. – lidt afhængig af hvor mange, der er til at dele udgifterne

Tilmelding snarest og hurtigst til undertegnede, så vi kan få bestilt de billigste færgebilletter.

PS! At kunne tysk er ingen forudsætning for at deltage 🙂

Med håbet om en kanon god tur – Torben, 4059 1032

Dette indlæg blev udgivet i Uetze. Bogmærk permalinket.

7 Responses to Tur til Uetze 1/9 – 3/9

1. TorbenJ skriver:

Daniel er desværre blevet forhindret. Så er vi kun 9, så plads til en mere

2. TorbenJ skriver:

10. Claus Hansen

Så er bilerne fyldt👏.

Er der flere, oprettes afbudsliste i tilfælde af afbud (Johannes er ikke 100% sikker)

3. TorbenJ skriver:

7. Morten J
    8. Johannes (er ikke 100% sikkert)

Der er stadig 2 pladser

4. TorbenJ skriver: