Så er skabet placeret

I aften blev den absolut sidste kamp i klubturneringen spillet og Finn Andersen kan tage kronen på hovedet igen.
Hennning gjorde ellers hvad han kunne for at skabe et spændende parti, fik en garderet fribonde på d5, men Finns pres i h-linien blev for voldsomt til at han kunne overleve, og han måtte ned til sidst.
Flot kæmpet af Henning og en overbevisende indsats af Finn gennem turneringen, 9 point af 11. Det var hans forventede score, hårdt at være i den liga 🙂

Som dommer i turneringen kan jeg kun takke for at der ikke  blev brug for min medvirken, alt blev afviklet på fornuftig vis og jeg ser frem til næste års klubturnering.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder, Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.

3 Responses to Så er skabet placeret

1. Finn A skriver:

Tak for opmærksomheden. Så gælder det Gøngeturneringen. Der har jeg ikke for gode resultater. Jeg vil prøve at gøre det bedre i år…:)

2. ErikO skriver:

Stort tillykke til Finn med klubmesterskabet..

3. Formanden skriver:

Tillykke Finn!