Præstø Åben 2017 – 2018 EMT – efter 3 runder

Ungdommen har lagt sig helt frem efter de første 3 runder og divisionsholdet viser styrke på alle brætter.

Som noget nyt i årets emt beholder den øverste halvdel af spillerne 2 seedningspoint gennem hele turneringen. Det har de unge outsidere kvitteret med ved at lægge sig helt i front på placeringslisten efter 3. runde. På de øverste pladser ses lige nu brødrene Victor og Oscar Koch-Müller. Villiam Vestergaard kan med en sejr i et udsat parti også blande sig helt oppe i toppen af listen. De unge har fået lidt hjælp til den flotte placering, ved at divisionsholdet har taget point fra hinanden i deres indbyrdes opgør i de første runder. Det lover godt for klubben, at de unge spillere nu virkelig kommer med på vognen. Det lover også rigtig godt for divisionsholdet, at de nederste brætter viser jævnbyrdighed med de øverste. Rigtig god start på den nye sæson i Præstø Skakklub.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.