Besøg af Uetze fredag 2/9 – søndag 4/9

Kære alle medlemmer i Præstø Skakklub og venner af huset 😊

Nu er der kun 4 uger til vi får besøg af vore tyske venner. Programmet er som det plejer- vi er som tidligere hos Henning på Beldringevej 5:

Fredag – Vi mødes fra kl 16.00, aftensmad og lynturnering fredag aften

Lørdag- Formiddag udflugt til ? – kom gerne med gode ideer – Møns Klint kunne være et emne i år – senere lørdag eftermiddag årets holdkamp mod Uetze, aften spisning og hygge og mere skak

Søndag – Formiddag afsked med vore venner og oprydning

Vi får brug for hjælp til:

• Madlavning fredag
  • Deltagelse i lynturnering fredag
  • Deltagelse i udflugt
  • Frokost lørdag
  • Kage lørdag
  • Aftensmad lørdag
  • Holdkamp, 8-9 spillere
  • Sengepladser  – vi skal skaffe pladser til 8-9 personer

Økonomi: Prisen for deltagelsen kendes endnu ikke, men plejer at ligge på et overkommeligt niveau.

Tilmeld jer venligst til mig snarest. Håber specielt på tilmelding til madholdet. Menuen er ikke fastlagt. Jeg vil også appellere til at byde ind med overnattende gæster. Jeg fornemmer i år, at vi kommer til at mangle pladser. Jeg har selv sovet på en sofa i en stue i Tyskland, så byd også ind med dette.

Er der spørgsmål, så ring endelig.

Håber at se rigtig mange i år – og vi skulle gerne vinde holdkampen i år – vi tørster efter revanche 😊 Tilmeld nu!

Mvh

Torben – 4059 1032

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.