Indbydelse til Uetze-weekend 6/9 – 8/9 -2024

Kære alle medlemmer i Præstø Skakklub og venner af klubben 🙂

Alle inviteres med til vores årlige hyggeweekend med vore gode tyske venner fra Uetze – Hänigsen Schachverein. Datoen har ligget fast længe. Det er fra fredag den 6/9 – søndag 8/9. Kan man ikke deltage alle dage, kan man sagtens nøjes med at deltage i det ene eller andet 🙂

Program for dagene:

Fredag kl. 16 – Vore tyske venner ankommer – det sker igen i år hos Henning, Beldringevej 5, 4720 Præstø

Kl 18.00 – Spisning

Kl. 19.30 – Lynturnering

Lørdag Kl. 10.00 Afgang fra Henning til Møns Klint

Kl. 15.30 Holdkamp Præstø – Uetze/Hänigsen

Kl. 19.00 Spisning

Kl. 20.00 Mere skak

Søndag Kl. 10.00 Mødes igen hos Henning. Lidt mere skak

ca kl. 12.00 Afsked med vore tyske venner

kl. 12.00 Oprydning

Jeg ved endnu ikke hvor mange der kommer, men forventer 8-9 spillere, som vi plejer at være.

Vi skal have hjælp til følgende:

Mad fredag aften. Frokost lørdag. Mad lørdag aften. Kage til lørdag. 8-9 sengepladser. Indkøb. Brikker m.v. Kørsel til Møns Klint (vejret bliver selvfølgelig godt den dag). Deltagelse i lynturnering. Deltagelse i holdkampen.

Deltagerpris: Yderst rimelige priser, da vi ved sidste generalforsamling snakkede om, at det gerne måtte koste klubben lidt. Tror det lander på 250 kr. for hele weekenden – og lynturneringen bliver gratis for vore medlemmer.

Vi håber på endnu en fantastisk weekend med stor opbakning med masser af skak og meget hygge. Og sproget er ingen hindring. Det går fint med lidt dansk, lidt tysk og lidt engelsk.

Tilmelding til undertegnede hurtigst muligt enten her på siden, mail eller tlf. 4059 1032. Er der spørgsmål, så ring eller skriv endelig.

Mange hilsner

Torben

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.