DM sidste dag

Så er stævnet slut, vi er landet i vore respektive reder og kan se tilbage på en fin turnering med 50% til os alle.
Morten var først færdig – helt færdig!! Tror det er længe siden han har sat en officer rent i slag, men det lykkedes altså idag – overseelse, træthed, fejlberegning? Vælg selv. Partiet ligger på livesiden.

Bjarne var næstfærdigst. Modstanderen ofrede en officer for 2 bønder i kongestillingen, men formåede ikke at skabe noget særligt angreb ud af den forestilling. Efter lidt famlen og trillen rundt med brikkerne nåede vi en stilling hvor jeg fik lov at true udækkelig mat og så syntes modstanderen det var nok. Stillingen ses herunder, min modstanderen trak DxD, hvorefter LxL er “færdig på arbejde”. Dejlig måde at slutte på.

Lars valgte at fravige sin standardopstilling i dag – næppe den bedste idé i denne påske! Han fik lidt problemer med plads og modstanderen åd ham langsomt.

Alt i alt en dejlig uge i det nordsjællandske og Lars og Bjarne tager en pæn portion rating med hjem til klubben.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

2 Responses to DM sidste dag

1. Finn skriver:

Det har været sjovt at følge jer her på siden og på DM’s hjemmeside. Det er jo også premiere for vores hjemmeside og det fungerer fint.
    Tillykke med resultatet. Morten, din kamikaze til sidst var dog lidt særpræget…:(

2. ThomasW skriver:

Dejligt at høre at I har haft en rigtig god uge deroppe, og meget pudsigt at I alle sammen kommer hjem med 50%-men super med lidt ekstra rating til “klubben”:-), kanon !