Indkaldelse til generalforsamling

Generalforsamling for Præstø Skakklub – 7. maj 2012 kl. 19:30 på SFO2 Abildhøjgården

Dagsorden:

1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Aflæggelse af regnskab
  4. Fastlæggelse af kontingent
  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer (på valg er Morten F. Jensen, Erik O. Hansen og Thomas Wesche. Yderligere er Anders S. Brygger på valg, da han skal flytte til Århus).
  6. Valg af formand. (Formanden vælges blandt de 5 bestyrelsesmedlemmer – Torben B. Jensen samt de nyvalgte medlemmer).
  7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen (På valg er Thomas Wesche & Michael Espensen).
  8. Valg af 2 revisorer (På valg er Uffe Christensen & Thomas Wesche).
  9. Indkomne forslag (forslag til ændring af vedtægter fra bestyrelsen)
  10. Turneringsledernes beretninger
  11. Holdledernes beretninger
  12. Uetze
  13. Eventuelt

Bemærkninger:

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen m.m. bedes fremsendt til Morten F. Jensen, Sneserevej 7 Bårse, 4720 Præstø. Tlf: 2585 4720. E-mail: formand@p-skakklub.dk senest d. 27. april 2012.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Indkaldelse til generalforsamling

1. BjarneP skriver:

Nej det var lige før der var kampvalg – og på den gode måde altså¨, mange som gerne vil yde en indsats!

2. Formanden skriver:

Tak for en god generalforsamling. En stor fornøjelse at være formand for en klub som Præstø Skakklub. Kunne dog godt have ønsket lidt større fremmøde. På den positive side er det dejligt at vi ikke har problemer med at skaffe nye medlemmer til bestyrelsen 🙂