Besøg fra Uetze Schachverein

[wptabs]
[wptabtitle]Uetzebesøget[/wptabtitle]
[wptabcontent]Så er det igen tid til Uetze weekend. Vi får besøg af vores gode venner fra Tyskland i weekenden d.14.-16. september.
I bedes at sætte et stort kryds i jeres kalender for denne weekend, da vi naturligvis igen helst skal kunne stille så mange spillere som muligt til både lynturnering fredag aften, samt holdkamp lørdag !
I år er det 24.gang at disse to klubber mødes, og programmet vil være som det plejer at være: lynturnering fredag aften, udflugt lørdag formiddag og holdkamp lørdag eftermiddag. Begge pokaler er efter sidste års skuffelse tabt til tyskerne, så dette må der MEGET gerne laves om på i år !
Til næste år har tyskerne så sat alle sejl til, for at fejre 25 års jubilæet på behørig vis: allerede sidste år talte de om, at arrangere en stor hurtigskakturnering om lørdagen – lad os se hvad de finder ud af når vi nærmer os, men spændende & interessant skal det da nok blive !
Tilmelding kan gøres ved at skrive et svar til indlægget, eller ved at at sende en besked i kontaktformularen i menuen øverst til højre. Tilmeld jer gerne i god tid, det giver en god ånd![/wptabcontent]

[wptabtitle ]Tilmeldte[/wptabtitle]
[wptabcontent]

Tilmeldte

Thomas Wesche Torben B. Jensen og dig og dig
Morten F. Jensen og dig og dig og dig
Phillip Adolf og dig og dig og dig
Morten Madsen og dig og dig og dig

[/wptabcontent]
[/wptabs]

Dette indlæg blev udgivet i Uetze. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Besøg fra Uetze Schachverein

1. Phillip Adolf skriver:

Jeg er med!