Dommerkursus i klubben

[wptabs]

[wptabtitle]Kursus[/wptabtitle]
[wptabcontent]

Vil du lære reglerne endnu bedre at kende? Vil du have chancen for at give en hånd med som dommer ved klubbens turneringer og holdkampe? Så er muligheden der nu for at gøre dette sammen med andre.
DSUs dommerkursus er et korrespondancekursus, og det store problem med det er, at man er alene når man tager det, og at det derfor kan være svært at få afklaret spørgsmål til stoffet.
Det råder vi bod på nu! Efter runderne i Max-turneringerne vil der være mulighed for at mødes med de øvrige aspiranter, diskutere lektionernes indhold og løse opgaverne, der følger med og med Morten og jeg som supervisorer. På den måde laver vi et forum, hvor der kan reflekteres over stoffet og diskuteres finurlighederne i opgaverne. Samtidig er der en sandsynlighed for at kurset gennemføres 🙂
Første gang bliver den 30. september efter runden i turneringen, derefter 7. og 21. oktober samt 4. november.
Tilmelding sker til formanden eller mig så klarer vi resten. Klubben betaler afgiften.
Andre klubbers medlemmer er selvfølgelig meget velkomne til at deltage, men må diskutere afgiften med egen kasserer 😉
Har du spørgsmål så skriv en kommentar herunder eller kontakt formanden.

[/wptabcontent]

[wptabtitle ]Tilmeldte[/wptabtitle]
[wptabcontent]

[ws_table id=”29″]

[/wptabcontent]
[/wptabs]

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Dommerkursus i klubben

1. Formanden skriver:

Så har vi tilmeldt de 4 til dommerkursus. Det bliver spændende at se om der kommer nogen fra andre klubber.