Juniorholdturnering

Så er det lørdag d. 10 november holdturneringen starter. Der skal i alt spilles 9 holdkampe, som afvikles over 3 weekender. Holdene er på 4 spillere. Partierne afvikles med 1 times betænkningstid til hver og rates. Lørdag skal de første 3 holdkampe afvikles og vi starter ud mod BMS 2 (6). Følg turneringen på KSU via dette link: Tryk her!

Følgende spillere er udtaget til at spille ved 1. stævne: 1. Mark S. Christensen, 2. Markus Ellingsgaard, 3. David X. Lin, 4. Hákun Vestergaard & reserve 5. Sebastian Larsen.

Vi kører fra klubben kl. 08:30. Vi slutter dagen af på Kinisisk restaurent i Vordingborg, hvor restaurenten (Davids mor) giver maden, og klubben giver drikkevarerne. Jeg vil forsøge at opdatere facebook med resultaterne i løbet af dagen. Håber på I vil følge med og opmuntre drengene og mig 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Ungdom. Bogmærk permalinket.