Glædelig jul og Godt nytår

xmaschess

Hej allesammen. Så er endnu et år gået i den gamle klub. Der er sket meget i den første halvdel af denne skaksæson; 1.holdet spiller med i 2.division efter 40 år; deltager i juniorholdturneringen i KSU; har uddannet en del skakdommere i den teoretiske del. Til sidst og ikke mindst var der en flot artikel i skakbladet om Præstø Skakklub. I de kommende måneder skal 1.holdet forsøge at overleve i 2.division; juniorholdet vil prøve at opnå en top 5 placering; Have færdig uddannet et par skakdommere med den praktiske del under bl.a. den 5. Max 1300 EMT. Vi har også i år en aftale med juniorlandstræner Mads Boe, om at afholde en talentweekend. Og endelig har vi 25 års jubilæum med Uetze! Vi kommer altså ikke til at ligge på den lade side.

Vi starter stærkt op efter nytår allerede lørdag d.5 januar med juniorholdturnering i Ballerup, og dernæst afholdes det årlige Knock-Out mesterskab mandag d.7 januar. Jeg glæder mig allerede til at se jer allesammen igen i det nye år.

Glædelig jul og godt nytår – Formanden!

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv. Bogmærk permalinket.

6 Responses to Glædelig jul og Godt nytår

1. Knud Aage skriver:

godt nytår til alle

2. Henning Jakobsen skriver:

Datoen for hurtigskak på Fuglsang er ikke fastlagt endnu

3. Morten M skriver:

Hej Morten – du og din familie må også have en god jul og godt nytår
    PS. hvornår er det ca. der er hurtig skak på slottet fulgesang ( kan ikke finde nogen dato endnu )

4. BjarneP skriver:

Og det samme til dig Formand – keep up the good work!