DM 2015 til Sydsjælland

Følgende pressemeddelelse er sendt ud:
En sponsor er dukket op i det sydsjællandske, der muliggør et revolutionerende tiltag i samarbejdet mellem Præstø og Næstved skakklubber.
På et improviseret formandsmøde i går fremlagde Næstveds formand Bo Munksgård planerne om afholdelse af DM i skak 2015 (2014 er optaget af Aalborg Skakforening og Skørping Skakklub) på Sydsjælland.
Sponsoren er den nye ejer af Hotel Mogenstrup Kro, som er i gang med en omfattende renovering af stedet og det skulle stå klart i løbet af efteråret, hvilket gør det muligt at tilbyde flotte spilleforhold og indkvarteringsfaciliteter for både landsholdsklassen og øvrige deltagere. Samtidig er der forhandlinger i gang med golfklubben, så det måske bliver muligt at øve lidt golf eller få en introduktion til spillet, hvis man er novice og vice versa.
De to formænd blev enige om, at dette tiltag vil være en styrkelse af det i forvejen gode samarbejde mellem klubberne og en oplagt mulighed for at udbrede kendskabet til skakken i lokalområdet.
Forretningsudvalget i Dansk Skak Union var særdeles glade for tilbuddet og er klar til at støtte på alle tænkelige måder.

Næstved Skakklub / Præstø Skakklub.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

8 Responses to DM 2015 til Sydsjælland

1. Formanden skriver:

For dem der ikke ved det, så var det et forsøg på en aprilsnar… hæ hæ.

2. ThomasW skriver:

Ja,og han vil åbenbart have den meget erfarne S.Ztiwlirpa som sin 1.assistent.

3. Ivan Madsen skriver:

Jeg har hørt man har fået den berømte R. Anslirpa til at påtage sig chefdommerhvervet.

4. Anders Brygger skriver:

Aprisnar Helt sikkert

5. ThomasW skriver:

Det glæder vi os MEEEEEGET TIL :-):-)…

6. Henning Jakobsen skriver:

Synd meddelelsen kommer 1. april