Så er alt klart til talentlejr i Præstø!

I næste weekend (7-9 juni) løber DSU talentlejr af stablen endnu en gang i Præstø. Mads Boe samler 18 unge talenter til træningssamling i Præstø Skakklub. Der vil være en masse aktiviteter i løbet af weekenden, bl.a. foredrag af GM Lars Schandorff samt holdkamp over 18 brætter mellem Præstø & venner mod ungdoms talenterne. Holdkampen vil blive transmitteret  live på DSU. Til det formål har Præstø & venner fået fat i Danmarksmesteren fra 1974 Ulrik D. Rath samt stærke Mikkel Strange fra Næstved Skakklub.
Det er muligt at bestille mad for et symbolsk beløb (det skal ikke give overskud) ved at sende mig en mail. Der er middagsmad mellem foredraget og holdkampen samt aftensmad senere efter afsluttet holdkamp. Se mere her på hjemmesiden, hvor holdopstillingen kan ses (endelig holdopstilling sættes når de nye rating tal for pr. 1. juni er kommet). Programmet for hele weekenden kan også ses. Alle er velkommen til at komme forbi og følge løjerne hele weekenden.
Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder, Ungdom. Bogmærk permalinket.

4 Responses to Så er alt klart til talentlejr i Præstø!

1. Formanden skriver:

Præstø United vandt 10½-9½ over talenterne.

2. Formanden skriver:

Skulle lige hilse at sige, maden bliver gratis i weekenden…. drikkevarer bliver solgt til spotpriser 🙂

3. Formanden skriver:

Lars fra Faxe måtte desværre melde fra…. Men jeg har en spændende reserve fra Haslev som er trådt til. Det lokale ungdomstalent Mihai U. Anghel.

4. Formanden skriver:

Holdkampen bliver over 20 brætter!