Præstø Skakklubs Julekalender Quiz!

Glædelig jul allesammen.

Jeg har i år lavet en julequiz for medlemmerne af Præstø Skakklub. Hver dag vil der komme et nyt indlæg her på siden. Man svarer ved at trykke på “The julekalender” i menuen til højre i toppen. Man skriver sit navn (hvis det ikke allerede står der), vælger datoen for opgaven og til sidst skriver man sit svar. Man må kun svare en gang på hver opgave. Kommer man til at svare på samme opgave flere gange, får man ikke et lod for den dato. For hvert rigtigt svar, får man et lod med i lodtrækningen. Sidste frist for at svare på opgaverne er 25. december kl. 23:59:59.  Der foretages 2 trækninger, en for voksen medlemmer og en for børne medlemmer. Mor og far må gerne hjælpe dem der har brug for det ;o)

God fornøjelse!

christmas images

Dette indlæg blev udgivet i Opgaver. Bogmærk permalinket.