Thomas Wesche 1963 – 2013

Det var med stor sorg vi i fredags modtog beskeden om, at vor mangeårige ven Thomas Wesche ikke længere er i blandt os. De første rygter blev modtaget med mistro. Det kunne bare ikke være sandt. Thomas var jo i klubben i mandags, hvor vi spillede og hyggede os, som vi plejede. Men det var sandt. Vi kommer ikke til mere at nyde godt af alle de gode sider, som Thomas indeholdt.

Thomas sagde aldrig nej. Derfor var Thomas naturligvis også medlem af bestyrelsen, holdleder for vores førstehold,kontaktperson til pressen, kantineindkøber, bindeled mellem Præstø og Uetze Skakklub, bare for at nævne nogle af de vigtigste kasketter, som Thomas havde.

Vore tanker går i denne svære stund til Pia og familien, som har mistet Thomas, den bedste ægtefælle og far, som man kunne få. Thomas – vi ved, at du fremover vil følge vores partier og kampe, og du skal vide, at vi vil kæmpe ekstra hårdt for dig, vor tidligere holdleder! Tak for din indsats!

Dine venner

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Thomas Wesche 1963 – 2013

1. Morten M skriver:

Vi er mange som kommer til at, mangle din humor og humør.
    Hilsen Karina og Morten Madsen
    Den varme du gav et nyt medlem i klubben , vil jeg sent glemme !!

2. Formanden skriver:

Så fik vi sagt farvel til vores gode ven Thomas. Kirken og forsamlingshuset var fyldt til bristepunktet.

Følgende skakvenner var tilstede:

Uetze: Michael, Mattias og Frank. Maribo: Claus og Peter. Næstved: Mikkel S. og Bo. Vordingborg: Arne. Præstø: Michael, Mike, Phillip, Morten M, Peter, Finn, Erik, Dennis, Henning, Torben, Anders Bs mor og undertegnede.

Thomas vil blive savnet!