Glædelig Jul og godt Nytår!

Hej kære medlemmer af Præstø Skakklub

Selv om året er gået på hæld, er vi kun halvvejs i skaksæsonen. Der er sket meget det forløbende år. Medlemmer har sagt farvel, nye er kommet til. Sådan har det altid været. Heldigvis passer det sådan, at klubbens medlemstal er stabilt.

Det mest overraskende var dog vi måtte sige farvel til vores gode ven Thomas. Nogen ting kan man ikke planlægge eller forudse.

En anden ting som også kom lidt bag på os, var at vores fantastiske spillested, skal ombygges til skole. Vi er et par stykker, som har brugt nogle timer, på at flytte vores ting over i Abildhøjgården, vores gamle spillested. Det er også et dejligt sted, men vi har ikke helt de samme muligheder som nu. Men med lidt fælles hjælp og små justeringer hist og her, skal det nok blive godt.

Jeg startede med at sige at skaksæsonen kun er nået halvvejs. Allerede lørdag 4. januar skal juniorholdet spille holdturnering i Ballerup. Mandag 6. januar afvikles vores årlige Knock-Out Mesterskab. Den kan man læse mere om på hjemmesiden. Onsdag 8. januar har vi årets første træningsaften og ugen efter står på holdkampe. Vi lægger altså hårdt ud i det nye år, og jeg glæder mig! Selv om vi i dag skriver 24. december, er skak året ikke helt slut. Vi er nogen der drager til Odense for at spille Frem Julecup 2013.

Til slut vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår!

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.