Er der basis for åbningstræning i klubben?

Jeg overvejer at tilbyde åbningstræning i klubben den sidste onsdag i hver måned kl. 17:45 til 19:15. Er det noget som kunne have interesse? En del har måske brug for sparring i deres åbningsvalg og hjælp til at skabe sit eget repertoire. Ikke at jeg er den store åbningsteoretiker, men jeg har da set lidt af hvert. Hvis det kunne have interesse, så meld gerne ud snarest!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

4 Responses to Er der basis for åbningstræning i klubben?

1. Formanden skriver:

Indtil videre har 4 meldt deres interesse i at deltage. Så jeg synes vi bare springer ud i det fra onsdag d. 29 januar kl. 17:45 til 19:15. Jeg kommer med mere information når vi nærmer os.

2. Formanden skriver:

Min idé er jeg vil hjælpe med, man selv kan skabe sit åbnings repertoire. Det bliver en slags workshop 1 gang om måneden, hvor jeg hjælper og kommer med input. Måske der også bliver plads til lidt undervisning. Måske det skal ligge på et andet tidspunkt?? Medlemmer af andre klubber må også deltage, hvis de har lyst. For mig handler det om at støtte dem, der har lyst til at gøre noget ved deres skak!

3. Formanden skriver:

Dejligt :o) Håber også andre har interesse.

4. Lis K. Dam skriver:

29. januar og 26. marts er ok datoer for mig