Præstø Åben 2. runde

Så er det meste af 2. runde også færdigspillet, der mangler et enkelt parti, men Jan Gregor suser jo rundt i Peru i øjeblikket, så det varer lidt før det bliver spillet.
5 spillere har maximum 2 point, heraf to børnemedlemmer!! og Altmeister Knud Hansen! I den anden ende af tabellen finder vi noget overraskende sidste års klubmester Madsen og formand Erik, som det ikke er lykkedes at hente point endnu, men der er langt hjem før turneringen er færdig.
3. rundes parring ligger under Aktuel runde og DSUs system er opdateret.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.

3 Responses to Præstø Åben 2. runde

1. Lis K. Dam skriver:

Du har helt ret, Morten. Det er en rigtig god vinkel, som jeg faktisk har hørt før. Efter et tabt parti var der for ikke så længe siden en anden, som i øvrigt også lige havde tabt sit eget parti, der ytrede sådan lidt frit refereret: Det er da godt at se en anden blive glad.

2. Morten M skriver:

Lis du skal ikke se på rating men formen og lysten pt. til at spille, men du kan give mig medvind , inden vores første holdkamp !

3. Lis K. Dam skriver:

Var der ikke nogen. der op til turneringen skrev noget om færre et – eller – andet partier? PS: Morten kan vist nok nøjes med den lille pose Matadormix den 20. oktober.