Ur-Match

Ialt deltog 48 spillere i årets Ur-Match som Præstø afholdte på Præstø Skole. 13 deltagerer fra Faxe og Præstø, 9 fra Haslev, 8 fra Skovbo og 5 fra Køge!

Efter 1.runde førte Køge klart med 90% (4½ point af 5). Nr.2 var Faxe med 61,5%. Præstø lå sidst med 34,6%.

Efter 2. og sidste runde var Køge stadig i spidsen og vandt med 80% score. De vandt derfor skakuret som var sat på højkant. Faxe fastholdt deres flotte 2.plads med 53,8%. 3.pladsen gik til Skovbo med 46,9%. Præstø kæmpede sig op på 4.pladsen med 44,2% (11½ point af 26). Sidst men ikke mindst blev Haslev med 38.9%.

Præstø spillerne fik følgende resultater:

1. Morten F. Jensen, 1 point
  2. Morten Madsen, ½ point
  3. Torben B. Jensen, 2 point
  4. Peder R. Lehmann Larsen, 1 point
  5. Erik O. Hansen, 1½ point
  6. Bo Munksgaard, 2 point
  7. Bjarke Gregor, 2 point
  8. Jan Gregor, 1 point
  9. Frede Rasmussen, 0 point
  10. Knud E. Eriksen, ½ point
  11. Justin W. Jensen, 0 point
  12. Peter E. Olsen, 0 point
  13. Johannes F, Jensen, 0 point.

Præstø kan være godt tilfreds, da vi stillede med den klart største bredde på styrkelisten!

Næste år er det Skovbo der skal afholde stævnet. Vi glæder os til at tage revance!

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.

5 Responses to Ur-Match

1. Ivan Madsen skriver:

ur-matchens retfærdighed er jo afhængig af at klubberne stiller nogenlunde lige bredt. Hvis Køge nu havde planlagt at score et ur var det jo et optimalt set-up. Jeg tror nu hellere Carlsen og Co. havde set de havde vundet uret med 20 spillere, men de kunne så ikke lokkes op af sofaen den aften – nøjagtig som mig selv 😉 Det var egentlig meningen det skulle være en hygge-aften – lad det blive ved det! Og så kan vi tage Køge-snakken i nærheden af toilettet eller rygepladsen når vi mødes til skak-stævner 😉

2. Michael Espensen skriver:

flere end du tror 🙂

3. Morten M skriver:

Tak Lars
    Så er der også andre som mig !!

4. Lars Christensen skriver:

Enig Madsen. Vi havde en1000 mand som mødte en 1750 spiller fra Køge. Men ros til jer for flot afvikling og god kantine!

5. Morten M skriver:

Ja der skulle være et min.af spillere , som man skulle møde op med ellers ville det koste minus – og Køge som er efter sine nabo klubber for ikke at være aktive !! Når De holder noget