Aktiviteter frem til sommerferien i Præstø.

Bare fordi Præstø Åben er færdig, betyder det ikke skakken er gået på sommerferie. Imorgen har vi sidste runde i hyggeskak turneringen. Der skal kåres en vinder og bedste børnespiller. Der kan stadig ændres lidt i toppen. Hanus er kun 7 GP foran Madsen. I børneafdelingen er der ikke så meget spænding. Den fører Johannes.

På torsdag starter Gøngeturneringen EMT med 30 deltagere i 5 grupper over 5 runder. I skrivende stund spiller 4 af deltagerne en lille opvarmningsturnering i Kolding.

Sidst men ikke mindst er der Generalforsamling mandag d.2 maj. Her vil vi gerne se så mange som muligt. Der kommer snart en indbydelse til denne. Husk det er rigtigt vigtigt for klubben og bestyrelsen at der bliver bakket godt op omkring denne begivenhed. Det er her man kan få lejlighed til at høre om bestyrelsens tanker vedr. klubben samt man selv har mulighed for at præge udviklingen. Jeg kan ikke sige det nok gange, men det er meget vigtigt man støtter op, Det er ikke sjovt for en formand og bestyrelse, hvis medlemmer ikke gider komme. Bare rolig, ingen bliver valgt til noget, hvis man ikke har lyst/tid.

Til slut skal I huske at sætte kryds i kalenderne lørdag d.18 juni til den årlige sommerfest. Her kommer der også snart en indbydelse til denne, som afholdes i Bårse som de sidste par år.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder. Bogmærk permalinket.