Invitation til jubilæum 30 år med vore tyske venner

Vores årlige sammenkomst med vore tyske venner fra Uetze / Hänigsen sker i weekenden fredag 6. september til søndag 8. september. Alle medlemmer i Præstø Skakklub og vore mange venner rundt omkring inviteres med til at deltage. Jo flere, jo bedre og sjovere 🙂 Vi startede i 1989, så det er derfor 31. gang og det bliver så 30 års jubilæum.

Vi får i år besøg af 7-8 venner. Programmet er i år

Fredag 6/9 fra kl. 16 mødes vi hos Henning (Beldringevej 5, 4720 Præstø). Her spiser vi ca. kl. 18, og lynturnering starter 19.30

Lørdag formiddag går turen til skovtårnet ved Rønnede. Kl. ca. 14 spiller vi holdkampen. Senere er der aftensmad og mere skak på programmet. Det foregår hos Henning.

Søndag kl ved middagstid tar vi afsked med vore venner – stadig hos Henning

Vi har brug for hjælp til mad fredag aften, lørdag aften og sandwiches til lørdag middag. Lad mig gerne høre, hvad du kan hjælpe til med. Gode ideer modtages også meget gerne.

Og så skal vi have soveplader til 7-8 spillere. Byd også ind her 🙂

Pris – det kommer lidt an på, hvor mange vi bliver, men vi forsøger at gøre det så billigt som muligt.

Tilmeld dig snarest til mig, og du behøver ikke at kunne deltage i det hele.

Bestyrelse håber igen i år på stor opbakning fra medlemmer og venner af huset 🙂

mange hilsner Torben – 4059 1032

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder, Uetze. Bogmærk permalinket.