Enkeltmandsturneringen 2019-2020

Turneringen blev pludselig sat på pause, da corona-virussen invaderede Danmark. På klubbens generalforsamling mandag aften den 18. maj blev det besluttet at afslutte turneringen med stillingen efter 8 spillede runder.
Henning Nielsen, Maribo Skakklub er vinder af turneringen.

Erik O. Hansen på andenpladsen er bedst placerede Præstøspiller. Oscar Kock-Müller på fjerdepladsen er med denne flotte placering Ungdomsmester 2020. Erik og Oscar har spillet sig op i toppen fra en startposition i gruppe 2. Godt gået – Tillykke!

Hanus Brekka indtager 2. pladsen i gruppe 1 og Morten Madsen indtager 2. pladsen i gruppe 2.

Peter Henrik Ravn levede fuldt ud op til favoritværdigheden og vandt gruppe 3 med Preben Karstensen på 2. pladsen. Gruppe 4 har Jesper Koch-Müller som vinder og Lis Dam på 2. pladsen. Turneringens yngste deltager Sebastian Petersen på 3. pladsen spillede meget lovende partier gennem hele turneringen.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.