Præstø Åben EMT 2021-22

Præstø Åben EMT er færdig spillet. Klubmesterskabet blev afgjort på korrektion mellem Oscar Koch-Müller og Morten F. Jensen i Oscars favør! Tillykke Oscar. Begge fik 8½ point af 11 mulige. Da Oscar bliver klubmester vinder Morten præmiegruppe 1. Præmiegruppe 2 bliver vundet af Uffe Stenberg med flotte 8 point. I præmiegruppe 3 finder vi Johannes Jensen der bliver Ungdomsmester (på bedre korrektion end Sebastian Hjortholm Petersen) med 6½ point, Matthias Rasmussen vinder præmiegruppe 3 med 6 point. De 2 mestre kan ikke også vinde præmiegrupperne, de går derfor videre til nr. 2 i grupperne. Præmiegruppe 4 bliver vundet af Mike Bahnsen med 6 point. Præmiegruppe 5 bliver vundet af Sebastian Hjortholm Petersen med flotte 6½ point og en rating fremgang på hele 189 rating point. Frederik Monefeldt er højdespringeren på ratingkontoen med hele 225 point.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.