Far og søn bliver Klub- & Ungdomsmester!

Så blev vi færdig med sæsonens store Præstø Åben EMT 2022-23 – 11 runder Schweizer. I alt har 25 deltaget undervejs fordelt i 5 grupper.

Far og søn klubmester og ungdomsmester
Far og søn bliver klub- og ungdomsmester i samme sæson

Bedste Præstø-medlem får titlen ”Klubmester”. Ved ligestilling afgøres titlen ved korrektion. Bedste Præstø ungdomsspiller får titlen “Ungdomsmester”. Der vil være en lille præmie til den bedst placeret i grupperne. De 2 der vinder mesterskabs-titlerne, kan ikke vinde præmiegrupperne, og præmien vil gå videre til nr. 2 i den pågældende gruppe.

I gruppe 5 vandt Lena Daibess med 5½ point af 11. Fik faktisk samme antal point som Johannes der vandt ungdomsmesterskabet på bedre korrektion

I gruppe 4 vandt Jesper Koch-Müller med 5½ point, ½ point foran Henning Jakobsen.

Gruppe 3 blev vundet af Peter Henrik Ravn med 5½ point, foran Mike Bahnsen med samme antal point pga. bedre korrektion.

Gruppe 2 blev vundet af Henning Jensen med 6 point. ½ point foran Bo Munksgaard og Johannes Frank Jensen.

Ungdomsmester blev Johannes Frank Jensen med 5½ point. Samme antal point som Lena men med bedre korrektion.

Klubmester blev Morten Frank Jensen med 10 point af 11 mulige. Gruppe 1 præmien går videre til Peder R. Lehmann Larsen med 8½ point, ½ point foran Torben B. Jensen.

Mød frem d. 15/5 til vores generalforsamling og frokost. Her bliver præmierne uddelt og der vil også være en skakbog til alle deltagere og medlemmer af klubben. Vi har fået doneret en masse skakbøger af Mogens Nielsen, tidligere Præstø medlem.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.