Sakset fra chatten

Tak til Præstø Skakklub for det store arbejde og den venlighed og hjælpsomhed vi blev mødt med i forbindelse med træningslejren her i weekenden. Det virker som om I har en fantastisk klub. Mvh Torben Simonsen (forælder)

Dette indlæg blev udgivet i Ungdom. Bogmærk permalinket.

3 Responses to Sakset fra chatten

1. ThomasW skriver:

Dejligt at få få sådan en besked-mange tak, Torben ! Og selv om jeg naturligvis syntes at det var lidt hårdt at komme op så tidligt om morgenen med morgenbrødet:-), synes jeg også at det har været en helt fantastisk weekend med stort udbytte for alle parter. Super koncept,som er lagt af landstræneren her, og at opleve 16 søde,rare & sjove unger, som kan disse stille og være konstruktiv i flere timer under træningen, er sgu rart at opleve i disse tider, glæder mig til at møde flere af dem igen i Horsens, og så håber jeg bestemt at vi ses igen til næste år !

2. Formanden skriver:

Tak Torben – Det var en sand fornøjelse at være en del af konceptet!

3. BjarneP skriver:

Tak for det Torben, det er dejligt at høre at I har haft det godt. For os var det en fornøjelse.