Endnu en herlig dag i klubben

Under Mortens kyndige vejledning blev der afviklet 3 runder i Max 1300 forårsudgaven i dag. 12 meget unge, yngre, ældre, noget ældre, nybegyndere og ret øvede gav hinanden kamp til stregen.
Der blev leveret absolut se værdigt skak og det er imponerende at se hvordan specielt de helt unge har udviklet deres skakforståelse i løbet af de tre års tid vi har kørt konceptet. Håkun kørte træt i første runde og overså desværre en gevinstvending efter et langt og meget spændende parti mod Oscar. Marius havde gevinsten mod Lis i 3. runde i gruppe 2 men missede den desværre! Mike kørte helt i skoven i sidste runde – og sådan var der noget hele tiden.
For de der havde energi og tid – for nogle gik der jo kun 15 minutter mellem runderne – var der mulighed for at analysere lidt på partierne med en lidt mere erfaren, noget som deltagerne også sætter pris på.
Der var besøg af Erik, Torben og Preben, men der er plads til endnu flere i morgen.
1. runde starter kl. 9.00.

Dette indlæg blev udgivet i EMT, Max 1300 EMT. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Endnu en herlig dag i klubben

1. Formanden skriver:

Jan Gregor og frue kom også lige et smut forbi.