Sjællandsmesterskabet 2014 i Køge

Vi havde en dejlig dag i Køge til det årlige sjællandsmesterskab. I alt deltog vist 95 unge. Vi var 8 der tog turen fra Præstø Skakklub. Mike, Mark, Justin, Victor, Oscar, Villiam, Marius og Johannes. Mike og Mark deltog i Elite 2 gruppen og Mark opnåede med 3½ point af 5 mulige 2.pladsen, Mike fik 3 point. I Elite 3 deltog Justin som fik 3 point af 5. Gruppe D fik Victor en 3.plads med 5 point af 7 mulige. Gruppe E var med Villiam og Oscar, Villiam fik 3 af 7 og Oscar fik præmie for sin 6.plads med 4½ af 7 mulige. Havde Oscar vundet i sidste runde, var det blevet en 2.plads. I yngste gruppe F deltog Marius og Johannes. Marius fik sit gennembrud og opnåede 2½ point af 7 mulige og Johannes fik 2 af 7.

Vi havde en rigtigt hyggelig dag, og havde base i biblioteket på skolen. Unn, Jesper og jeg nød at ungerne klarede sig selv det meste af dagen. Vi fik besøg af Lis som lige kom forbi Køge.

Dette indlæg blev udgivet i Ungdom. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Sjællandsmesterskabet 2014 i Køge

1. Lis K. Dam skriver:

Det var også rigtig hyggeligt at se med fra sidelinjen. Både de mest vindende og de lidt mindre vindende kan være stolte af egen præstation, og klubben kan være rigtig stolt over jeres indsats.