Præstø Åben

Så er første runde afviklet. Den store overraskelse var Bos sejr over klubmesteren, men på den anden side når man har alle officerer, undtagen en konge på h7 og en løber på g7, placeret på 8. række efter 18 træk gør man tingene svære for sig selv. Jeg havde chancen mod den anden Morten, men som sædvanligt lykkedes det mig at lade være med at vinde.
Der var mange spændende partier, Victor var bare ekstrem heldig mod Hakun, Lis lige så uheldig mod Mark, men som Lis sagde bagefter – det er jo kun et spil!
Bemærkelsesværdig var også Villiams parti – mest fordi han, da det sluttede, havde 3 minutter mere betænkningstid end da han startede!
2. runde er lagt, den kan ses her på fanen aktuel runde – DSUs system bliver opdateret med runden senere. Bemærk at det her er muligt også at se Liverating.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.