Historisk

Det er så weekenden hvor vi tager i mod Danmarks kommende skakmestre.
Til at støtte op om den begivenhed får vi besøg af 2 tidligere danske mestre, nemlig Allan Stig Rasmussen, der er med som træner og Lars Schandorf, nuværende seniorlandstræner, som lørdag formiddag vil lave en lærerig lektion for de unge mennesker og andre interesserede.
Endvidere deltager tidligere DSU formand Lars HB Hansen på holdet “Præstø og venner” der lørdag eftermiddag spiller en match mod juniorerne og nuværende formand Poul Jakobsen er in charge of Livedækning fra kampen. Endvidere er turneringslederen for divisionsturneringen IA Ivan Madsen dommer i matchen. Vi har formået at stille et rigtig spændende hold som nok skal give talenterne kamp til stregen – det bliver en kanonweekend i Præstø.

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv, Nyheder, Ungdom. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Historisk

1. Morten J skriver: