Skakklubben ønsker alle en god sommer

Præstø Skakklub gik på sommerferie med et brag af en fest. Lørdag den 18. juni blev der i løbet af dagen og aftenen afviklet ikke mindre end 2 turneringer, først hurtigskak over 11 runder og senere lynskak ligeledes over 11 runder. Herunder ses nogle af dagens markante profiler:

1) Unge Bjarke gav klubbens topspillere kamp til stregen og sluttede som nr. 3 i dagens hurtigskak. 2) Klubbens formand Morten F. Jensen var både turneringsleder, medspiller og vært, godt hjulpet af sin gæstfrie familie. 3) Den afgåede formand fik tid til også at spille udendørsskak. 4) Hanus Brekka vandt begge dagens turneringer.

Unge Bjarke udfordrede klubbens garvede topspillere1)   sommerfest2016-12)   Klubbens nu afgåede formand Erik Olsgaard fik tid til motion med udendørsspillet3)   Hanus Brekka vand begge dagens turneringer. 4)

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret, Klubliv. Bogmærk permalinket.