Hvad vil vi med klubben?

IndbydelseFormanden varslede ved sin tiltræden et visionsseminar hvor alle medlemmer har muligheden for at ytre sig i forhold til klubbens drift, nutid og ikke mindst fremtid.
Dagen er lagt fast nu, det bliver den 28. august klokken 10 til 16 – og er der ikke tid nok, ja så mødes vi bare igen 🙂
Målene med dagen er flere. Et er at få kastet et blik på det der fungerer rigtig godt og som vi skal tage med ind i fremtiden, at få set på potentialer, muligheder og udfordringer.
Et andet er at få tænkt tanker om fremtiden – hvilke historier vil vi gerne fortælle om vores klub om 2-3 år? og der igennem få leveret stof til bestyrelsens mere konkrete arbejde med at formulere en vision og planer for hvordan vi når derhen.
Alle er mere end velkomne – alle har noget at bidrage med, så ses vi? Det tror jeg nok vi gør! 🙂
PS. Indbydelsen ligger i din mailboks

Dette indlæg blev udgivet i Klubliv. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Hvad vil vi med klubben?

1. Jan Gregor skriver:

Et fantastisk flot og visionært anlagt arrangement. Igen viser Præstø Skakklub hvordan vi hele tiden skal være bedre for alle medlemmer. Klubben kunne såmænd godt have fungeret mange år endnu på det nuværende grundlag; men bestyrelsen vil udvikle klubben yderligere, til glæde for os alle. Jeg glæder mig til at komme.