Sidste 2 runder i ØBRO

På grund af egne lange kampe fik jeg ikke set til Bjarke, men i næstsidste runde fik han en remis mod Christian Frambøl fra Skanderborg, ifølge Bjarke var det OK, som jeg huser det. I sidste runde tabte han til Nikolaj Benjamin O´hayv fra Damhus. Bjarke endte med 3 point og lidt rating tab.
Victor startede dagen med en remis mod Emil Skobgaard fra Nørrebro, et OK resultat da Emil er højere rated end Victor. Inden sidste runde lå Victor på en delt 1. plads i sin ratinggruppe og en sejr i sidste runde ville gøre ham til vinder. Deværre skulle det ikke gå sådan da han tabte til Michael Leeborg Madsen fra Amager i nok Victor´s dårligste parti i denne turnering. Victor endte med 2 point og rating fremgang.
Oscar skulle i 6. runde op imod Aase Morling fra Tåstrup, som også var højere rated, men Oscar vandt stille og roligt selvom han spillede dårligt (ifølge ham selv). Sidste kamp for Oscar var i mod Rasmus Agertoft Hansen fra K 41, en herre som havde spillet en dårlig turnering trods sin høje rating. Det skulle gå ud over Oscar og det gjorde det. Oscar vinder også lidt.
Jeg selv var i 6. runde op i mod Jonbert fra Nørrebro og en fejl fra mig kostede en officer (flytte simpelthen den bonde som beskyttede løberen) og så gik det ned ad bakke. Sidste kamp mod Theo Stage-Steffensen fra Køge, vaar nok en af mine bedre kampe. Stod godt, ikke mistet noget og næsten fire timers kamp. Det jeg mistede var koncentrationen da mange mennesker lige uden for spillelokalet drak øl og snakkede højlydt således at man følte sig henvist til en bar i Nyhavn i 60´erne. Desværre, og jeg var grundigt sur.
Sidst men ikke midst ønskes alle i Præstø Skakklub og klubbens venner et rigtig godt nytår.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.