Klubturneringen Præstø EMT klar igen!!

Klubmester Hanus Brekka får kamp til stregen. Men mesterskabet er bestemt ikke afgjort. Det udsatte parti mellem Finn Andersen og Morten Madsen blev afviklet med sejr til Morten Madsen som dermed kunne avancere fra en 7. plads til en delt førsteplads. Vil unge Bjarke Gregor holde stand i toppen? Peter Ravn har også gjort lynkarriere i EMT 2016 – 2017. Vil den gamle garde genvinde tabt terræn? Vil Victor Koch-Müller overføre sine stærke takter fra holdturneringen og junior DM til Præstø EMT?  Vil Johannes F. Jensen og Villiam Vestergård fra nederste ratinggruppe stå fast på deres tilkæmpede placering i midterfeltet? En meget spændende sæson, der først slutter den 3. april, tager sin begyndelse på mandag den 23. januar kl. 19.00.

PS: Partiet mellem Finn Andersen og Morten Madsen kan ses på Finns blog. Følg linket, der ligger på Præstø Skakklubs profil på Facebook.

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.