Sæsonåbning 14/8 med simultan i nye omgivelser!

Sæsonen starter med den årlige simultan mod Klubmester Hanus Brekka. Det er ikke det eneste som sker…… Vi skal også indvie vores nye spillested!

Vi starter mandag d. 14 august kl. 19:00 med velkomst i

Bårse Samlingshus, Næstvedvej 52, Bårse, 4720 Præstø

For at kunne planlægge det ordentligt, vil det være dejligt med en tilkendegivelse om, man gerne vil være med til at udfordre vores stærke klubmester eller springe over. Jeg håber at rigtig mange af jer har lyst at deltage i arrangementet, enten som udfordrer eller tilskuer. Denne indbydelse gælder alle vores medlemmer, unge som gamle.
Send besked med f.eks.:
  • Ja, selvfølgelig udfordrer jeg klubmesteren! Han skal bare passe på!
  • Nej tak, det tør jeg ikke 😉
Vi skal også hilse på vores værtspar, Maria og Simon, som er de nye forpagtere af Bårse Samlingshus.
Til slut vil jeg lige minde jer om at tilmeldingen er åben til Klubmesterskabet i Hurtigskak (21/8 & 28/8) samt Præstø Åben EMT.
Har I nogen spørgsmål, så kom bare med dem 🙂
Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.