Præstø – Uetze 1/9 – 3/9 – INDBYDELSE!

Hej alle – medlemmer i Præstø Skakklub og venner af huset !

Vores tyske venner kommer den første weekend i september fredag 1/9 – søndag 3/9. Det er 29. gang vi mødes.

Vi håber, du allerede har sat ”X” i kalenderen, ellers er det nu, det skal gøres J

Program for weekenden:

Fredag 1/9: Vi mødes fra kl. 16.00 i de gamle spillelokaler ved SFO’en i Præstø

Spisning ca. 18.30

Lyn – alle mod alle – ca. kl. 20.00

Lørdag 2/9: Kl. 10 udflugt.  Forslag til udflugt imødeses med tak

Ca. kl. 14.30  Holdkamp nr. 29 Præstø – Uetze

Ca. 19.00  spisning

Lyn, tosseskak, hygge J

Søndag 3/9: Vi mødes ved 10-tiden i SFO’en

Tyskerne kører hjemad ca kl. 12

Oprydning

Overnatning: Vi regner med, at de ankommer med 8-9 spillere. Vi skal finde overnatning, så lad mig venligst høre fra dig, hvor            mange du kan have boende.

Madlavning: Hvem vil hjælpe til, og hvad skal der laves? Lad mig venligst høre fra dig.

Sandwich til lørdag middag til turen. Hvem kan påtage sig denne opgave? Lad mig høre fra dig.

Betaling: Jeg kender ikke prisen endnu. Det afhænger meget af deltagerantal m.v. men det plejer max at blive 250 kr. for ”hele pakken”.

Tilmelding til mig, og man behøver ikke tilmelde sig til det ”hele”, men vi håber på stor opbakning. Det plejer at være super sjovt og hyggeligt. Og i år skulle vi gerne vinde holdkampen. Det er vist vores tur i år, efter nederlag de seneste år. Så kom med jeres tilmeldinger nu til

torben.bruhn.jensen@stofanet.dk eller tlf 4059 1032 eller her på siden 🙂

mange hilsner

Torben

Dette indlæg blev udgivet i Uetze. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Præstø – Uetze 1/9 – 3/9 – INDBYDELSE!

1. Bjarne skriver:

Er I Jylland til bryllup desværre

2. Morten J skriver:

Johannes og jeg er selvfølgelig med i weekenden 🙂