Besøg Uetze 1/10 – 3/10

Hej alle medlemmer af Præstø Skaklub og venner af klubben 🙂

Så er det endeligt snart tid til at gense vores tyske venner. I år foregår det i weekenden fredag 1/10 til søndag 3/10. Vi kører fra fra Bårse kl 9.15. Hjemme igen søndag ca. kl. 18

Til dem, der ikke har været med før: Vi spiller lynturnering fredag. Lørdag har vi udflugt til en seværdighed, spiller matchen mod Uetze senere lørdag, og så er der ellers dømt skak og hygge. Vi bor privat hos vores tyske værter. Ingen udgifter ud over brændstof og færge. Det er i år 32. gang vi møde siden 1999, hvor vi startede det hele op.

Der er p.t. tilmeldt 5 stk., så der er plads til 5 mere. Det kunne være fantastisk, hvis vi kunne fylde 2 biler, altså komme op på 10 deltagere. Meget sjovere og billigere 🙂

Deltagerpris ved 7 spillere: 500 kr, der vil falde til 340 kr. ved 10 deltagere.

Tilmelding snarest og hurtigst til undertegnede, så vi kan få bestilt de billigste færgebilletter. P.t. er flg. tilmeldt: Morten og søn, Mike, Henning og Torben

Covid-19: Lige p.t. gælder, at man skal have et gyldigt coronapas med færdigvaccination min. 14 dage før, eller negativ pcr test gældende 72 timer. Disse regler kan ændre sig.

Med håbet om en kanon god tur – Torben, 4059 1032

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

1 Responses to Besøg Uetze 1/10 – 3/10

1. TorbenJ skriver:

Du kan naturligvis også tilmelde dig her 🙂