Præstø Åben EMT efter 2 runder.

Så er de 2 første af i alt 11 runder afviklet. Kun 1 parti er udsat efter at vi fik afviklet de andre 9 udsatte i aftes. Det er partiet mellem den forsvarende klubmester Bjarne Haar og 2. holdets holdleder Bo Munksgaard.

Der er 30 deltagere til start. 25 fra Præstø Skakklub, 3 fra Vordingborg, 1 fra Faxe og 1 fra Maribo. Turneringen afvikles som schweizer med 2 points seedning af de øverste 16 deltagere gennem hele turneringen.

Kun 2 spillere har MAX point blandt de øverste 16. Det betyder at topopgøret i 3. runde står mellem Finn Holmsø og Lars Søndergaard.

I næste lag er der hele 5 som har MAX point. Det er Peter Henrik Ravn, Victor Koch-Müller, Henning Jensen, Villiam Vestergaard og Mike Bahnsen. Det betyder at Peter og Mike får lov at prøve kræfter med Jan Robert Ambirk og Bjarne Petersen fra øverste seednings lag.

Der er lagt op til rigtig mange spændende opgør på mandag.

Læs mere her: http://p-skakklub.dk/wordpress/praestoe-aaben-emt-2018-2019/

Dette indlæg blev udgivet i Præstø Åben EMT. Bogmærk permalinket.